søndag 18. mars 2012

4 På tivoli...

Det er noe helt spesielt med en god gammeldags karusell. 
Jeg elsker berg- og dalbaner, men det er allikevel noe romantisk & søtt 
ved de originale koselige karusellene, med hester med og uten vogn, 
og småfalsk og fin musikk i ørene.


Her om dagen kom jeg over en nydelig liten sånn en på Kremmerhuset, med ordentlig håndlaget preg, 
og falske, herlige pling-plong-toner som spiller om man snurrer den opp. Det er vel noe i seineste laget
 å kjøpe til min lille virvelvind, da det ikke er så mye som minner om baby lenger der i gården, 
men jeg kjøpte den allikevel. Han syns den var gøy i to minutter, før han raste videre til 
noe med blinkelys, robotstemme og motor... 
Så denne er vel mest for min egen del :)

Noe som falt litt mer i smak hos min unge mann, var disse råtøffe traktorserviettene, 
også fra Kremmerhuset. Midt i blinken for en skikkelig tøffing, og de er både kule på bordet, 
samtidig som det plutselig var greit å tørke seg i fjeset etter mat.


Klut er ut - traktorservietter er in! 
Ønsker deg en god uke!
    post signature

4 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Godt å ha evnen til å glede seg over slike små ting!
Jeg liker også den karusellen veldig godt, den har noe romantisk og eventyrlig over seg.

Håper du får ei fin uke!
Heidi:)

AC IN A BOX sa...

Vakre bilder.
Det var en utrolig søt karusell.
Vesla her fikk en karusellspilledåse av mormoren sin da hun var baby, hender hun vil sette den på fortsatt.

Fin søndagskveld til deg!
- AC

Min Lykke sa...

Nydelig karusell og kule servietter - kremmerhuset har så mye fint!!
Ha en flott kveld:)
Klem fra Kristin

TANKESPINN og VIRVELVIND sa...

Ja, nå var det kommet inn så mye nytt & fint der - blir nok en liten handlerunde snart igjen ;)

Takk for fine kommentarer :)
Klem Kjersti